2012. november 29., csütörtök

Gyors vegyes ezmegaz


 Már megint annyi mindenről akartam írni... és most itt ülök és nem tudom, hogy össze bírom-e szedni a gondolataimat... Ez a manócska olyan édes!! Egy édes kis cukorbogyózsivány :)
Alvás
Úgy kb. egy hete (de lehet, hogy több - vagy kevesebb... időérzékem elmúlt...) teljesen megváltozott az alvási ritmusa. Előszöris többet alszik nappal - sokszor másfél órákat, este viszont - valószínűleg pont emiatt - sokkal később alszik el. Most már nem is erőltetem a 8-kor alvást, inkább olyan fél 9 felé kezdem el nyugovóra tenni, de nem nagy sikerrel. Általában 9-fél 10 felé alszik be. Addig meg megy a muri - de nem akármilyen ám! Hancúrozik, rohangál (azaz húz minket maga után - járni még nem tud, de futni igen! :D), incselkedik, viháncol... elképesztő. Emberem szerint érzi, hogy közeleg az alvás idő, és nincs kedve hozzá. Hát, ez lehetséges... Viszont így nagyon hosszadalmasra nyúlik a bealtatás és bevallom, sok türelem kell hozzá. Hiába kapja később a bealtatós kajcsit, motolla üzemmódban rója a köröket a szobában, s nem hajlandó még ölben sem megmaradni, nyugton lenni. Nem kevésszer kaptam agyhúgykövet, miközben arra vártam, mikor merül már ki a duracell elem?? S miközben én erre várok, ő kérem szépen nagy elánnal mutogat mindenfele, amerre menni szeretne, sőt, sokszor lekapálózza magát a földre és teper a hintájához, vagy a mosógéphez, vagy tudomisén hova. Arra azért rájöttem, hogy amikor elkezd az ölemben ficánkolni, akkor szépen leteszem az ágyra, és itt várjuk be álommanót. Ez a módszer kb. 3 napja bejön. Igaz, kb. fél óra el kell, hogy teljen addig, de a végén csak kimerül a nagy hancúrban és egyszercsak nem mozdul többet a kis kópé, durmol szépen az ágy valamelyik szegletében. Amíg ide eljutunk, addig össze-vissza dobálja magát az ágyon, nagyokat gurgulázva hahotázik, imádja, ahogy a párnákra, takarókra rávetheti magát és ezt ki is használja alaposan :)
Fejbeverés
Hát miért mindig a fejét üti be??? Szegénynek már akkorákat koppant a buksija! :( A múltkor - a nátha ideje alatt - egyik éjszaka annyit forgolódott, hogy lezúgott az ágyról. Szerencsére ez csak egy matrac, de akkor is félelmetes volt hallani az alsó szinten, mekkorát koppant a koponyája az esés következtében. Rémülten rohantam fel, de szerencsére nagy baj nem történt, főleg hogy szőnyegre esett, de azért kicsit megijedtem.... Azóta leterítek a takarót a matrac aljába is...
Pelusozás-pisilés
Kitaláltunk egy kompromisszumos megoldást (lehet, hogy ezt már írtam???): állva bontom ki, törlöm meg, majd csak akkor fektetem le, amikor az új pelust ráadom. Így teljes békében telnek a pelus cserék. Van egy új szokása: ahogy lekapcsolom róla a használt pelust, pisil picit. Két rövidet. Aztán miután leveszem a pelust, azaz kihúzom a két lába közül, megint pisil - általában szintén kettőt. Hát nem semmi!! :D Jópárszor megjártuk a dolgot - főleg az elején - mert telibe pisilte a harisnyáját, nadrágját. Mióta tudom, hogy mire számíthatok, kivédem a pisit egy vattadarabbal. Többnyire. Ha engedi :)
Nátha
Mintha múlna, de nem szeretném elszólni magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése