2012. november 20., kedd

Felállt- elalvás helyett virgonckodás

Eddig is tudott kapaszkodás nélkül állni, de a földről segítség, támasz nélkül feltápászkodni és megállni még nem láttam. Most is csak a szemem sarkából kaptam el a jelenetet, s miután megtörtént, fogtam csak fel, hogy nem kis horderejű dolog történt :) Egyébként egész este iszonyatosan fel volt pörögve, szerintem észre se vette milyen merész mutatványokat hajtott végre - a felálláson kívül is sokat ácsingózott egyedül, ide-oda tepert négykézláb, ki-be húzogatott fiókokat, ajtókat, továbbá végig egy tollal volt elfoglalva, azt hurcibálta magával mindenhová, s ha véletlenül nem lelte (merthogy majd minden "lépésnél" kiesett a kezéből), aggodalmas arckifejezéssel fürkészte, hova tűnhetett. Tudtam, hogy nem lesz könnyű az elalvás, mivel délután 2 órát aludt egyfolytában, de hogy még fél kilenckor is úgy fog pörögni mint egy ringlispíl, arra nem számítottam. Sőt. Egyre inkább beturbózta magát. Ekkor végérvényesen elhatároztam, hogy búcsút intünk a mai napnak, és nyugovóra térünk. Nem volt kis feladat. Ficere viszonylag gyorsan félálomba merült, de utána még vagy negyed órát pörgött FÉLÁLOMBAN!! Ide-oda hánykolódott, keresztül-kasul fetrengett a 2x2 méteres ágyon, s csak nagy kínlódások után merült álomba... Egy órával később a könyvespolc széléhez tapadva találtam rá, de nem mertem megmozdítani, nehogy felébredjen... Kicsivel később egy tompa puffanás után felsírt és ÜLŐ!! helyzetben találtam, a lábára ráhajolva. Ölbe vettem gyorsan, s szerencsére gyorsan visszaaludt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése