2012. november 13., kedd

Vásárlások


 Na ez azért így túlzás, mert mostanában alig veszek valamit... Viszont kölcsön akartam adni a zaciba bevitt kismama övemet, erre kiderült, hogy múlt héten eladták! :O Még a nyáron adtam be, gondolván, hogy az ínséges időkben jól fog jönni az a pár ezer forint, de mivel semmilyen visszajelzést nem kaptam a sorsát illetően, úgy véltem még mindig elfekvőben van. Tévedtem. Ja, és állítólag nekem kellett volna betelefonálgatnom, hogy mi újság az övvel... Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy elkelt, a pénzt pedig majd december elején vehetem fel. Mivel az övet Hugitól kaptam, megbeszéltem vele, hogy az árából elmegyünk kávézni egyet :)
Kihasználva, hogy a használt bababoltban jártam, kicsit körülnéztem. Néhány dolgot szerettem volna venni Ficerének, ezek közül sajnos a legfontosabb: bőr- vagy szilikontalpú zokni nem volt. Persze csak az ő méretében. Ellenben megtudtam, hogy 19-es a lába :) Vettem azért két harisnyát neki és a mai napon visszamentem a kiszemelt etetőszékért is. Nem volt túl olcsó ahhoz képest, hogy használt (10.100 Ft) és nem új gyártmány, de legalább nem kellett rá pénzt küldeni: az önkormányzati kuponok terhére vettem meg. Holnap "beüzemeljük" - nagyon kíváncsi vagyok mit szól majd hozzá Ficergő!! :) IZGI.
Venni kéne még: autós ülést (ezt végülis Sógorném ígért, csak nekünk nagyon jó lenne lehajtható háttámlás...), néhány polár pulcsit, talpas zoknit, esetleg kiscipőt.
Ja igen!! EGY HÓNAP MÚLVA SZÜLINAP!!! Már néztem is ajándékokat! :)))
Ezekre gondoltam:

http://jatek.teszvesz.hu/oktato_es_logikai_jatek/gyerek_laptop/gyermek_tabla_pc_zenelo_oktato_jatek_1664914007.html

http://www.babavar.hu/jatekok/kreativ-jatekok/wuddinio-orias-jatekcenter-kocka.html vagy

http://fakopancs.hu/5-jatek-egyben.html
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése