2012. november 25., vasárnap

Rontó Pál, azaz kő kövön (pontosabban ruha szárazon) nem marad...


 Huhh, Ficere elevensége nem mindennapi. Ártatlan tisztasággal amortizálja romjaiba az embert nap végére. Oly bájos, aranyos, cukimókus, hogy még haragudni sem lehet rá. Előszöris hihetetlen ráérzéssel találja meg azokat a helyeket, tárgyakat, amikhez nem szabad nyúlnia, mert veszélyesek lehetnek. Persze, ezek érdeklik a legjobban: a hűtő, amikor meg van fázva, a sütő, mert olyan izgi volna kirántani az ajtaját, a szemetes, amiben olyan jó lenne turkálni, Apa szervere, amiből kábelek tömege lóg kifelé, az egyetlen földön található virágcserép, amibe olyan klasszul bele lehetne kapaszkodni, a mosogatógép tele szennyes edénnyel vagy anélkül (az alsó kosarát többször is sikerült kirángatni a helyéről). Tegnap a hűtőszekrény egyik polcát kapta ki egy hirtelen mozdulattal, minek következtében jó sok üveg- és porcelán edény landolt a padlón, köztük a kedvenc csészém és csészealjam is, melyek közül az utóbbi nem úszta meg a katasztrófát. Sajnos ki kellett dobni, mivel ripityára tört :((
Ma délután elhatároztam, hogy iszom egy finom kávét, de hogy Ficere se maradjon ki a buliból, vele nyomattam meg a kávé készítő gombot a gépen - ahogy ezt már tettük többször is, - minden rendben is volt addig a pontig, míg a kávé elkészültének pillanatában Ficer bele nem kapott a frissen gőzölgő, zamatos feketébe... Részemről éles sikoly és hirtelen hátraugrás, csésze részéről földre repülés, kávé részéről padlón, tócsába terülés, valamint a hófehér nadrágomon és bandázsomon kövér barna foltok hagyása. A következő pillanatok hisztérikus szitkozódással, mérgelődéssel, bosszankodással, kávé feltörléssel, bosszankodással, átöltözéssel, ruhák beáztatásával, szitkozódással, felmosással teltek. Ficere megilletődve nézett, érezte, hogy valami nem jó történt, főleg miután sikerült olyan határozottan elleneznem, hogy belemásszon a csábító kávétócsába, hogy szót fogadott. A további események alatt az ölemben volt, mivel szerintem picit megszeppent, és nem akarta, hogy letegyem. Így persze nem volt könnyű ruhát beáztatni és felmosni, de megoldottuk. Arra gondoltam, vajon hányszor fog még a kávé a ruhámra ömleni a közeljövőben?... (Minthogy kb. egy hónapja ez már megtörtént az egyik kávéházi látogatás alkalmával). Szóval jobb lesz lelazulnom... Miután túltettem magam a dolgon, kávé feltörölve, ruhák a lavórban, rajtam tiszta nadrág és bandázs, lementem a konyhába és újból lefőztem magamnak a kávét. Ezúttal én nyomtam meg a gombot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése