2012. november 19., hétfő

Kórságok


Emberem és Ficerke mellett, most rajtam a sor "benyavalyásodás" terén. Semmi nagyon vészes, épp csak a torkom fájlalom - ami mellesleg elég kellemetlen. Nincs időm egyébként a saját nyűgömmel foglalkozni, mint ahogy általában nincs idő magamra... (most pl. az történt, hogy a polcról leemelt egy csészét, aminek a tartalmát annak rendje-módja szerint kiöntötte. Nyilván erről is én tehetek - miért nem rakom feljebb azt a csészét?? Úgy kell nekem. Szerencsére csak a habtapira folyt, és nem a szőnyeg fölötti részre.) Ficere takonykórja sajnos még megvan, eddig nagy  szörnyűségeket nem okozott, leszámítva a ma kora reggeli orrdugulást vagyis inkább egy beszáradt takonydarab miatt nem kapott levegőt, így nem tudott normálisan aludni :( Az ölembe vettem, próbáltam különböző pozitúrákat felvenni, remélve hogy a dugulás megszűnik, de mivel nem változott semmi, arra jutottam, hogy nem fogjuk megúszni az orrszívást. Reggeli után Apa ügyesen és gyorsan elintézte a kellemetlen de szükséges beavatkozást. Ficerének persze nagyon nem tetszett de viszonylag gyorsan megvigasztalódott. A hangulata, kedélyállapota a kórság ellenére elég jó szerencsére. Mondjuk, tegnap elég nyűgös napja volt, de estére úgy beturbózott, mint egy motolla - szokás szerint :)
Azért tudok mostanában többet írogatni, mert találtam a gépemnek egy biztonságos helyet a polcon, amit Ficer nem ér el. Állva gépelek, így  a manócskát is szemmel tudom tartani közben, aki hála az Égnek már nagyon szépen le bírja foglalni magát a terep felfedezésével :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése