2012. november 25., vasárnap

Humor Herold

Nem elég, hogy nagyokat rötyög rajtam, amikor szenvedek a fogcsikorgatásától, remekül szórakozik azon is, amikor öltöztetés közben a harisnyát próbálom ráadni a lábára. Észre vette, mekkora poén, hogy kapkodok a lába után a harisnyával, zoknival, nadrágszárral... Persze, ehhez kellettem én is, aki rájátszott a dologra, mindenesetre annyira rákapott erre a mókára, hogy most már szánt szándékkal, direkt kalimpálni kezd, amikor meglátja kezemben a harisnyanadrágot, amit épp készülök ráhúzni a lábacskájára. Ez a játék annyira tetszik neki, hogy hatalmasakat kacarászik, sivalkodik közben. Irtó jól szórakozik, meg hát én is benne vagyok a buliban, persze lelkesen kergetem a lábfejét a harisnyával, és még csak színlelnem sem kell, tényleg nem könnyű elkapni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése