2012. november 22., csütörtök

Doki bácsi, vásárlás és egyebek


 Ó, hát annyi mindent akartam ma lejegyezni, aztán most itt ülök a gép előtt és mindjárt leragadnak a szemeim... Írni akartam pl. arról, hogy mostanában - kb. amióta tart a takonykór - olyan nehezen alszik el! Régebben 8 óra tájt benyomtuk az esti kajcsinkat, s legtöbbször még a végére se értünk, Ficere be is aludt. Most meg!... Pfffff. Tiszta kínszenvedés. Hagyom pörögni legkésőbb olyan fél kilencig kb., utána kezdődik bealtatás, mert pihenni kell(ene) vagy mifene. Na de nem oly egyszerű ám ez! Nem tetszik neki általában ez a dolog, tekereg a kezemben, csűri-csavarja magát, attól meg, ha énekelek, rendesen ideges lesz! Úgyhogy nincs éneklés, és takaró sincs, mert azt összekapcsolja a bealvással, ami ellen épp minden porcikájával tiltakozik ugyebár. Úgyhogy néhány kör séta után a sötétben nagy nehezen megérkezik álommanó. De furcsán ám, mert van olyan, hogy a kis muki félálomban hánykolódik jobbra-balra - tegnap, tegnapelőtt is bejárta az egész 2x2 méteres ágyat... HÁt... hátha ez a fura bealvás is lecseng hamarosan...
Tegnap jártunk a "csodadoki" bácsinál, szerencsére mindent rendben talált. A bal lába miatt, ami kicsit befelé áll, amikor jár, nem kell aggódni és egyáltalán nem kell vele csinálni semmit, majd magától helyére kerül, ahogy Ficere elkezd járni. Azért áll most kicsit jobban befelé, mert sokáig kúszott. Ez tényleg így van. A kajával is minden oké, tök jól csináltuk eddig, maradjon is minden így, azaz: mindent ehet tejterméket és tojást leszámítva. Olyan sütit is ehet, amiben van egy kis tojás belesütve. Ezt direkt megkérdeztem :) A náthájával kapcsolatban csak annyit mondott, hogy 4-6 hét, és semmi tennivaló vele. Még az orrszívást sem erőltette. Sőt. Mintha az lett volna az arcára írva, hogy teljességgel felesleges. Kérdeztem az oltásokról - szerinte egy jó nagy kasza az egész és még a kötelező is sok. Úgyhogy nem adatjuk be a Prevenar-t. Állítása szerint úgyis csak 3 évig tart a hatása, másrészt pedig csak nagyon legyengült immunrendszerű emberek kapják be azt a nemtommilyencoccus-t.
Ma megérkezett a csomag, amit a Brendon-ból rendeltem: 1 kis bőrtalpú mokaszin (ez nagyon jó vétel volt, ebből kellett volna még egy a két szilikon zokni helyett...), 2 szilikon zokni, 1 álomszépzene cd, és nekem egy vanília színű bandázs. Rákaptam a bandázsokra - most!, miután a terhességem alatt szinte egyáltalán nem hordtam!... :D Itthonra remek darab leggings-szel hordva - védi a derekamat és a sejhajomat, azonkívül baromi jól néz ki, legalábbis nekem tetszik. Úgyhogy megvan az itthoni ruhatáram, minthogy tavaly jó sok bandázst vettem...
BAH!- ez egy új szavacska -szerintem azt jelenti , hogy NEM. Legalábbis olyan helyzetekben használta eddig. Ez azért vicces, mert a görögöknél így is szokták mondani a nemet :))
Nagyon szépen eljátszogat magában még mindig fent is, lent is - nyilván hangulattól függően azért időről-időre jön hozzám "tankolni", de sokkal jobb a helyzet mint néhány hete, amikor szinte egyfolytában rajtam lógott vagy nyafogott. Irtó cuki egyébként, egyre cukibb és egyre jobban odavagyok érte, éjjel-nappal csak puszilgatnám, ő meg imádja ezt, nevet, kacag, amikor elhalmozom a kis porcikáit a csókjaimmal :)) Édes cukibogárka!
Új szokást vett fel: peluscserekor, miután leszedem róla a pelust (most már mindig ÁLLÓ helyzetben) először is jókat nevet amikor kihúzom a pelust (gondolom, csikizi :)) ), aztán meg rendszeresen pisil egyet, kettőt, kedvétől függően. Azért problémás ez néha, mert az első eresztés pisi még a pelusba megy - nyilván már számítok rá, de előfordul, hogy a másodikat csak a pelus kiszedése után nem sokkal ereszti ki, s olyankor pisis lesz  a harisnyája, nadrágja... Szóval fokozottan résen kell lennem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése