2012. november 14., szerda

Szemüveg

Ahogy ölbe vettem és a polcom előtt elhaladtunk, kipécézte magának a szemüvegemet. Odaadtam neki, mivel már vagy 2-3 tárgyat megtagadtam tőle (ezek között volt a Nadálytő krém - tudvalevőleg mérgező, egy vékony, hegyes, festékfoltos ecset és még valami de már nem tudom, mi volt az...). Így aztán megkockáztattam, hogy a szemüvegem megússza a dolgot. A legnagyobb veszélyt az jelentette, hogy szétfeszegeti a szárait, ezt ugyanis nagy előszeretettel teszi a kis kópé. Apró kezeiben forgatni kezdte az összecsukott szemüveget, majd egyszercsak az arcomhoz emeli és ügyetlenül az orrom fölé nyomja... :)) Kis okos :) Persze, hogy felvettem neki... :) (Aztán levette rólam, és persze elkezdte szétfeszegetni a szárait... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése