2012. október 29., hétfő

Főz, mos, ír :)

Tudja, hogy a tollal írunk  - leesett a polcról egy halom cucc, többek közt egy toll és egy kártyalap is, s ahogy Ficere ott mászkált köztük, kiszúrta magának a tollat, felvette és elkezdett írást imitálgatni a kártyalapon :) Ezek után persze hogy letettem elé egy papírlapot, amit telepöttyözött és csíkozott, így megszületett az első művészeti alkotása :)
Kifejezetten erős érdeklődést mutat az edények iránt, különösképpen a lábasok érdeklik, amikhez kéri a fakanalat, s miután megkapta, elkezdi kevergetni a képzeletbeli ételt :)
 Ficere ma elkúszott-mászott a szobájában heverő ruhakupachoz, megragadta az egyik harisnyanadrágját, magával cipelte a mosógéphez, majd nemes egyszerűséggel belerakta. Ezek után rám nézett és kivette, majd ismét berakta és rám nézett és így tovább fáradhatatlanul. Az az érzésem, arra várt, hogy elindítsam a mosógépet :)
Az is ma történt először, hogy bár huncutul nézett rám, szót fogadott, amikor valamit nem engedtem meg neki (azaz mondtam neki, hogy NEM).
Ma evett először csirkemájat. Hát nem igazán jött be neki...

Ja, és már nem vagyok olyan fáradt. Tegnap aludtam egy kicsit délután, amíg András játszott Artonddal. Feltöltődtem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése