2012. október 9., kedd

Babaolaj


Nem írtam még, de elérkeztünk a "templom egere" állapothoz, legalábbis ami az én pénzügyi helyzetemet illeti. Érdekes ismét megtapasztalni, milyen az, amikor az ember nem vehet meg bármilyen használati cikket, ételt, háztartási szert, kozmetikai terméket. Úgy értem, hogy az átlag kategóriából sem. Nos, egy ideje felfigyeltem arra, milyen drága a bébi törlőkendő - na nem csoda, hisz én biot, talán a legdrágábbat használtam eddig -  parabenes, kőolajszármazékot és egyéb káros anyagokat tartalmazó cuccokat pedig még a legsanyarúbb körülmények között sem vagyok hajlandó venni. Kitaláltam, hogy a legegyszerűbb, legolcsóbb és mindenki számára a legjobb megoldáshoz folyamodom:
- végy egy zacskó egyszerű vattát vagy egy nagy csomag papírzsebkendőt
- végy 1 liter olcsóbb olivaolajat (simán lehet "pomace")
- végy vagy ne végy néhány csepp illóolajat.

Az olajakat kutyuld össze egy bödönben, s a vattát belemártva töröld le a kakis popsit :) Állítólag az is jó megoldás, ha egy műanyag tartódobozba belefektetjük a papírzsebkendőket, és ezt locsoljuk meg az olajjal. Így készül az egészséges házi törlőkendő - olcsóért :) Nem is értem minek ez a rengeteg babaolaj, frinci-franci törlőkendő, minek veszik az emberek?... MINEK? Mert van. Mert lehet kapni. Mert eladják magukat. Kell a fenének :D

Ja, és csak a kakit törlöm így, a pisit kicsi törülközővel és langyos vízzel. A törcsiből van sok, úgyhogy ezeket naponta cserélem. Ezzel máris rengeteget spóroltam!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése