2012. október 30., kedd

Éjjelek

Egy ideje már nem veszem fel éjszaka, ha felébred. Nem azért, mert így határoztam, hanem mert egyszerűen nincs erre erőm, energiám. Általában durván 3x ébred, néha többször. Nagyon örülök, hogy rájöttem, a bealtatós táppal ha megetetem az első ébredéskor, többnyire azonnal visszaalszik. A következő ébredés továbbra is kettő körülre tehető, majd 5 körül az azutáni. Mindkétszer kaját adok neki, ha esetleg a köztes időben is ébred, akkor teát. Ez elég jól bevált, mert miután eszik-iszik, problémamentesen folytatódik a szunya. Többnyire. De erről már írtam szerintem. Ami újdonság, az a mód, AHOGYAN ébred. Nem sír, vagy sírdogál, vagy nyöszörög, hanem MÉRGESEN nyűglődik. Mintha dühösen reklamálna. Valahogy olyan idegesítő erre ébredni, hogy mindig reménykedem, gyorsan visszaalszik...
(Egyébként meglepődve olvasom fórumokon, hogy van ahol 2-3 órát is sír a gyerek éjszaka. Nem akarom elszólni magam, de nálunk egyetlen egyszer fordult elő (emlékeim szerint), hogy másfél órát nem aludt vissza. Akkor sem üvöltött csak egyszerűen nem bírt bealudni. Ez azért jó. Nem tudom, mit tennék, ha folyamatosan éjszakáznom kéne...)
ttam :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése