2012. április 20., péntek

Nyügiségek

Tegnap és tegnapelőtt Ficere kicsit nyűgösebb volt. Bár ez így nem teljesen igaz, mert tulajdonképpen egész jó kedélyű volt - ha foglalkoztam vele. Értem ez alatt, hogy most nem szívesen maradt a kis ülőkéjében akkor sem, amikor elvileg minden rendben volt vele, pedig máskor nem jelent problémát, simán elvan magában  amíg főzök vagy teregetek, pakolászok stb. Ja és úgy, hogy közben lát engem, persze. Szóval szinte folyamatosan igényelte, hogy karban legyen, vagy intenzíven foglalkozzak vele. Továbbá sírva ébredt és nyöszörgősen aludt el. A kajálás is kicsit furán alakult. Kisebb mennyiségeket evett egyszerre, így egy adag két részre osztva fogyott el, ami nem a legszerencsésebb... Sokszor bealszik evés közben, ez is oka a két részletben evésnek. Remélem csak a bizarr időjárás tehet ezekről a furcsaságokról, vagy esetleg az oltás. Bár azóta már eltelt 3 nap... Egyébként továbbra is bőszen nézegeti a kezecskéit, fogdossa a lábacskáit, és gyakorolja az új, sipítós hangját :) Ja, és forog jobbra-balra, nagyon ügyesen. Hasra egyre többet rakom, annak ellenére, hogy nincs kifejezetten oda ezért a pozícióért, mégis mostanában egész sokáig eltűri és közben nagyokat küzd. Fogalma sincs róla, hogy mit csináljon, de azt nagyon csinálja :) Kalimpál, vergődik, kínlódik, nagyokat nyög közben. Aztán egy idő után elszakad a cérna, dühösen kiabálni kezd. Behisztizik :) Azt hiszem, ebben rám ütött... :) Abban is, hogy újra kezdi és tovább küzd. Kíváncsi vagyok, mikor fordul meg. Meg arra is, hogy mikor indul el, mászva... Délután megmutogattam neki a kertünket. Körbe vezettem, szemügyre vettük az összes bokrot, fát. A végén énekeltem neki a "Michelle ma belle-t" picit átvariálva: "A., mon beau"-ra, erre bealudt. Bátyó segítségével beraktam a babakocsiba, így kint aludt a teraszon vagy egy órát. Biztosan jól esett neki a friss levegő. Azért is mentünk ki, hátha így enyhül a "nyüszi" állapot. Bejött :)
Ami engem illet, sikerült totál megutálni a "kövérségemet", főként a nagy hasamat. Elegem van ebből az állapotból. A mérleg mintha be lenne betonozva 68 kilónál. Több hónapja tartom ezt a súlyt: se fel, se le, bármit csinálok. A ma reggeli torna elmaradt, mert Emberemnek tárgyalásra kellett mennie kora reggel. Amint ez kiderült, rögtön elrohantam a teniszpályára lenyomni 15 kört (3x5+ közte séták). Az egész tornának csak úgy van értelme, ha heti 3 alkalommal mozgok. Egyébként nem lesz változás. A kajálásra is próbálok kicsit jobban odafigyelni: pl. a mézet lecseréltem rizs szirupra, a kávéba pedig ezentúl egy darabig megint xilitet rakok. Mentálisan folyamatosan gyúrok arra is, hogy leszokjam a rendszeres mákos pite és Cserpes Trudi fogyasztásáról. Nem lesz könnyű.

5 megjegyzés: