2012. április 22., vasárnap

Átfordult!! :)

Ismét történelmi pillanatot élhettem át: Ficere ma délután valamikor du. fél 6 körül hanyatt fekvésből átfordult hasra, teljesen egyedül!! :)) A bal oldala felé történt az átbillenés. Előzőleg mondtam Mosolyának, hogy nyugodtan tegye le játszani a szőnyegre leterített kis takaróra, mivel mostanában nagyon jól érzi magát itt. Én épp Apuval diskuráltam telefonon, régóta nem beszéltünk. Beszélgetés közben figyeltem a kis fickót, és látom, ahogy az oldaláról egyszer csak fogja magát és szinte játszi  könnyedséggel átbillen a hasára!! Mondanom sem kell, Mosolyával szinte egyszerre törtünk ki hatalmas ovációban... :) Így aztán Apu is részese, egész pontosan "fültanúja" lehetett a nagy eseménynek :)  Az átfordulást Ficere részéről ezúttal fülig érő mosoly kísérte! Mondtam én!! ;)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése