2012. április 25., szerda

Meditáció

Tegnap délután olyan nyűgösség tört rá, hogy semmi nem segített. Se ringatás, se éneklés, se sétálás. Semmi nem tetszett neki. Nem sírt, hanem szokásához híven panaszkodott, nyafogott, "zsizsegett". Ekkor eszembe jutott az egyik kedvenc meditációs cd-m, amit ősszel vettem egy nagyon kedves ismerősömtől. Jártam hozzájuk meditációra és azonnal beleszerettem abba, ahogyan a meditációt vezeti. Hangja kellemes lágy, ringató és dallamos, a meditációt kísérő szöveg pedig gyönyörű képekben segít feltárni tudatalattink világát. A cd nem csak szöveget, hanem aláfestő relaxációs zenét is tartalmaz. Gondoltam, bepróbálkozom, hátha megnyugtatja Ficerét. Kíváncsi voltam a hatásra, ui. engem teljesen el tud lazítani. A hatás döbbenetes volt: ahogy elindult a cd, Ficere elhallgatott, nyavalygása feszült figyelemmé változott, majd békésen elterült a karomban és fülelt :) És hogy ez ne legyen elég, hihetetlen módon, követte a szöveg utasításait: amikor ki kellett fújni a levegőt, ő sóhajtott egyet, amikor el kellett lazítani a lábakat, forgatta a kis lábfejeit :) Néhány pillanat múlva szépen bealudt... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése