2012. január 2., hétfő

Kemény "kiképzés" :)

Annyi mindenről szerettem volna írni az elmúlt napokban, de hát ez teljes mértékben kivitelezhetetlen volt. Most is lehet, hogy meg kell szakítanom a bejegyzést egy kis felnyüszítő hangocska miatt... :) Hát, igen, ezúttal a saját bőrömön tapasztalom, hogy ez bizony 24/24 órás szolgálat, és sokszor a wc-re menés is jelentős tervezési- szervezési munkát igényel. Mindez főleg azért, mert Emberem úgy egy héttel ezelőtt elkapott valami kórságot (pont most!!), ami olyannyira kiütötte, hogy gyakorlatilag ő is ápolásra szorult :(( Persze még így is készítgette a tápot, és amiben tudott, segített, de én inkább arra kértem, hogy gyógyulgasson és lehetőleg tartsa magát távol A-kától. Ha néha meg is fogta, akkor maszkot húzott, de az idő nagy részét inkább karanténban töltötte szegény. Én meg tartottam a frontot 24/24 és néha már-már a kiborulás szélére sodródtam. Pl. éjjel, amikor 3 órát nem bírtam egy huzamban átaludni, vagy amikor kisfiunk nem tudta eldönteni, hogy akar-e enni vagy sem (nyüszít-szippant kettőt majd bealszik-leteszem felnyüszít- szippant hármat bealszik- leteszem, nyüszít... stb. stb. stb.), vagy amikor bealudt ugyan, de az nem tartott tovább negyed óránál... Normál felállásban ilyenkor apa átvette egy időre, és nála megnyugodott, addig pedig én szusszantam egyet, vagy bekaptam valami kaját és új erőre kaptam. Most kiestek ezek a "felfrissülések", és kezdtem csöndben totál bekrepálni. (Felébredt :) Most cumiztatom.) Szóval, nem tudom, mikor fog változni a helyzet, de jelenleg másból sem áll a nap, mint etetés-alvás (ez kezd csökkenni, így én is kevésbé tudom kihasználni ezt az időt)- altatás- pelenkázás. Egy-egy étkezés általában 1- 1,5 óráig tart, mert ennyi idő alatt szopik 50-70 gr tejcsit, s ennek már örülünk. Ezután még olyan 90-100 tápot legurít a kis haspók :) A szoptatások alatt vagy én is bealszom, vagy olvasgatni próbálok, esetleg elintézek egy-két telefont. Erre azért van szükség, mert kb. 3-4 óránként van etetés, s ha kb. másfél óráig tart, akkor gyakorlatilag tényleg mást sem csinálok egész nap... Mindemellett senkivel nem cserélnék és így is én vagyok a legboldogabb holdkóros anyuka a világon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése