2011. december 21., szerda

Tejbe-zri


Ma kegyetlen napunk volt. Nem hittem volna, hogy ilyen keserves szoptatási problémáink lesznek... A. rengeteget enne, de nincs annyi tejem, ami eddig nem volt gond, mert kipótoltuk a hiányzó mennyiséget tápszerrel, amit cumisüvegből kapott meg. Ennek sajnos az lett a következménye, hogy most már a cicis szopás nyűgös neki, mert megszokta, hogy a cumisüvegből dől a lé, a cicin meg dolgozni kell, ezért "munka" közben kiborul és frusztráltan nyüszít. Most az volna a cél, hogy visszaszokjon a szopizáshoz, ezért nem etethetjük cumiból, csak kiskanállal. Szoptatni pedig jó sűrűn kell, hogy újratermelődjön a tejem, de az, ahogy látom, nem akar újratermelődni :(( Teljesen ki vagyok bukva, ma én is együtt sírtam A-dal és nem tudom, mikor és hogyan fog rendeződni ez a mizéria. Miért nincs tejem?? Ha lenne, minden olyan szépen menne... A. nagyon rendes kisbaba - csak én nem vagyok rendes. Olyan mérges vagyok magamra!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése