2011. december 18., vasárnap

Megszületett


2011. 12. 13-án, 14:05 (hát nem, nem 15-kor... :)) ) világra jött az én barack arcú, sütemény illatú, varázslatos, hajasbaba fiacskám. Császármetszéssel érkezett a mi világunkba (ennek végül így kellett lennie - részletek később). Olyan, mintha mindig ismertem volna őt és folyamatosan Rá vártam volna... Már most egy igazi kis bölcs, türelmes, angyali és nagyon erős... Nincs hozzá fogható. Na igen... ANYA lettem, az Ő anyukája - és ez határtalan boldogsággal tölt el! :)
Részletekkel jövök később, amint kissé elrendeződünk. A lényeg, hogy BOLDOGOK vagyunk, tán soha ilyen boldog nem voltam - esetleg gyerekkoromban... Érdemes volt várni, érdemes volt harcolni, érdemes volt a szívemet bölcsíteni és követni. Kiteljesedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése