2011. december 21., szerda

A gyerekdokinéninél



Ma leesett az első hó, így A-kával gyönyörű hólepte tájban látogattunk el a gyerekdoki nénihez. Megállapította, hogy sajnos elég sok súlyt vesztett - 4550 grammról 4100-ra ment le, ezért kicsit elszomorodtam. Van némi problémánk a szopizással, pontosabban a tej mennyiségével... Kezdődött azzal, hogy az első két nap után teljesen kisebesedtek a bimbóim, így fejésre kényszerültem. Viszont eddig csak olyan 20-30 ml tejet bírtam magamból kipréselni egy szuszra, ami vasgyúró fiacskánknak képzeletbeli fél fogára sem elég... Emellett lenyom kb. még 50-60 ml tápszert is. Igenám, de akkor miért fogyott ennyit? Amikor tegnap már másfél napja nem volt kakija, a védőnő javaslatára hőmérős módszerrel megkakiltattuk és talán nem kellett volna... Híg széklet jött, aminek lehet, hogy még bent lett volna a helye :( Próbálunk okosak lenni, de nem mindig jön össze. Sok az ellentmondó javaslat, tanács, okoskodás... Jelen felállás szerint legkésőbb 3 óránként cicire kell tennem, és elhagyjuk a tápszert. Hátha megindul a tejem - ez lenne a cél. A dokinéninél már 70 grammot szopizott belőlem, ami nagyon biztató, így megpróbáljuk ezt a módszert. És hát innom kell. Rengeteget... Ez nagyon nehezen megy nekem, aki mindig is nagyon rossz ivó voltam. Még az egy liter folyadékhoz is erőlködnöm kellett, nemhogy 4-hez!... Mindenesetre nincs mese, muszáj most ehhez tartanom magam, mert sok-sok tejcsit szeretnék produkálni ennek a kis krampusznak :)
(A szülésről-születésről próbálok később írni...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése